Listing 1 - 10 of 148 << page
of 15
>>
Sort by
Advertising: principles and practice
Authors: --- ---
ISBN: 0130835714 9780130835710 Year: 2000 Publisher: Upper Saddle River (N.J.): Prentice Hall,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Advertising --- Reclame --- Publicité


Book
Découvrir la publicité
Authors: --- ---
ISBN: 2804000079 9782804000073 Year: 1984 Volume: vol *43 Publisher: Bruxelles Labor

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Advertising research : the internet, consumer behavior and strategy
Author:
ISBN: 0877572887 Year: 2000 Publisher: Chicago (Ill.) American Marketing Association

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
La créativité media au sommet de la pyramide
Authors: ---
ISBN: 9034109437 Year: 1996 Publisher: Antwerpen MIM/Standaard

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Media --- Médias --- Publicité --- Reclame --- Advertising --- Publicité


Book
La Publicité: Naissance D'une Profession, 1900-1940
Author:
ISBN: 227107858X Year: 1998 Publisher: Paris CNRS Éditions

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Comment la publicité, activité encore balbutiante vers 1900, devient-elle en quelques décennies une profession disposant de son propre pavillon à l'Exposition internationale des arts et des techniques dans la vie moderne de Paris en 1937 ? Comment s'organisent les publicitaires, sur quelles autres professions prennent-ils modèle ? Quelle est la nature de leurs relations avec les milieux d'affaires, les « rationalisateurs » ou les affichistes ? Comment répondent-ils aux critiques de la publicité murale qui envahit les murs ? Analysant les pratiques collectives des publicitaires et l'apparition de nouvelles techniques commerciales dans la première moitié du xxe siècle, Marie-Emmanuelle Chessel montre comment publicitaires, industriels, commerçants, affichistes, voire détracteurs, participent, parfois de manière conflictuelle, à l'invention de la publicité moderne. Cet ouvrage nous fait voyager dans une France en mutation, confrontée aux valeurs naissantes liées à l'arrivée de la société de consommation.


Book
Comment juger la création publicitaire : stratégie et méthode
Author:
ISBN: 2708118773 9782708118775 Year: 1996 Publisher: [Paris] : Editions d'organisation,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Advertising worldwide : concepts, theories and practice of international, multinational and global advertising
Author:
ISBN: 0132885980 Year: 1994 Publisher: New York : Prentice Hall,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Rechtspraak Jury ethische praktijken inzake reclame
Author:
ISBN: 9789087640910 Year: 2012 Publisher: Gent Story Publishers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit overzichtswerk is vanuit didactisch oogpunt een onmisbaar werkinstrument voor de professional die te maken krijgt met problemen en betwistingen van correcte publiciteit; het geheel wordt ruim 'geïllustreerd' en onderbouwd met een veelheid aan (rechterlijke en JEP) uitspraken. De gebruiker vindt er een duidelijke leidraad in terug ter beoordeling van toegelaten en niet toegelaten reclame!Reclame- en publiciteitscampagnes beroeren de geesten: ze hebben precies tot doel om op te vallen en de aandacht van de consument op het product of de dienst te trekken. Maar adverteerders gaan soms te ver en niet alles kan zomaar door de beugel. De JEP - Jury Ethische Praktijken Reclame - poogt in de mate van het mogelijke te waken over de reclameboodschappen, dit na klacht of ambtshalve.Het boek bundelt thans voor het eerst de inmiddels uitgebreide 'rechtspraak' van de JEP en probeert deze te categoriseren op een manier die voor zowel de adverteerder, de reclamesector als de consument begrijpelijk is. Tegelijk probeert het uit de ongeveer 150 aangehaalde en besproken beslissingen van de JEP te distilleren hoe de JEP precies de 'relevante wetgeving' - zijnde de huidige wetgeving en de zelfdisciplinaire codes - interpreteert. Naast een uitgebreide casuïstiek, behandelt dit boek de meest actuele en relevante wetgeving in het kader van de belangrijke wijzigingen die in oktober 2010 in het JEP-reglement werden doorgevoerd.Bron : http://www.storypublishers.be

Marketing scales handbook : a compilation of multi-item measures for consumer behavior and advertising
Authors: --- ---
ISBN: 1587992051 9781587992056 Year: 2005 Publisher: Chicago : American Marketing Association,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 148 << page
of 15
>>
Sort by