Listing 1 - 10 of 148 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Advertising --- Reclame --- Publicité
Choose an application
reclame --- marketingcommunicatie --- Advertising. Public relations --- Publicité --- Reclame --- Advertising
Choose an application
Internet --- Reclame --- Consumentengedrag --- Reclamestrategie --- Onlinemarketing --- Onderzoek --- Reclame-onderzoek --- Publicité
Choose an application
Media --- Médias --- Publicité --- Reclame --- Advertising --- Publicité
Choose an application
Comment la publicité, activité encore balbutiante vers 1900, devient-elle en quelques décennies une profession disposant de son propre pavillon à l'Exposition internationale des arts et des techniques dans la vie moderne de Paris en 1937 ? Comment s'organisent les publicitaires, sur quelles autres professions prennent-ils modèle ? Quelle est la nature de leurs relations avec les milieux d'affaires, les « rationalisateurs » ou les affichistes ? Comment répondent-ils aux critiques de la publicité murale qui envahit les murs ? Analysant les pratiques collectives des publicitaires et l'apparition de nouvelles techniques commerciales dans la première moitié du xxe siècle, Marie-Emmanuelle Chessel montre comment publicitaires, industriels, commerçants, affichistes, voire détracteurs, participent, parfois de manière conflictuelle, à l'invention de la publicité moderne. Cet ouvrage nous fait voyager dans une France en mutation, confrontée aux valeurs naissantes liées à l'arrivée de la société de consommation.
Economic history --- publicité --- réclame --- grands magasins --- Exposition internationale
Choose an application
Advertising --- Social Sciences and Humanities. Communication Studies --- Handbooks, manuals, etc. --- Public Relations. --- Advertising. Public relations --- Publicité --- Guides, manuels, etc --- Reclame --- Reclamebureaus --- Mediaplanning --- Media --- Onderzoek --- Effectiviteit --- Praktijk --- Reclame-effectiviteit --- Reclame-onderzoek --- Media-onderzoek --- Reclame-praktijk --- #SBIB:309H2800 --- 659.1 --- 659.1 Publicity. Advertising --- Publicity. Advertising --- Handbooks, manuals, etc --- Reclame: algemene werken --- Reclamebureau --- Mediaonderzoek --- Ontwikkeling --- Leerlijn --- Publicité
Choose an application
Publicité --- Agences de publicité --- Evaluation --- Evaluation. --- Reclame --- glossaria --- Reclame. --- glossaria. --- Advertising --- Publicity --- Publicité --- Management --- Gestion --- Publicité - Evaluation --- Agences de publicité - Evaluation
Choose an application
reclame --- Advertising. Public relations --- Advertising --- Advertising media planning --- Publicité --- Plans médias --- Publicité --- Plans médias
Choose an application
Dit overzichtswerk is vanuit didactisch oogpunt een onmisbaar werkinstrument voor de professional die te maken krijgt met problemen en betwistingen van correcte publiciteit; het geheel wordt ruim 'geïllustreerd' en onderbouwd met een veelheid aan (rechterlijke en JEP) uitspraken. De gebruiker vindt er een duidelijke leidraad in terug ter beoordeling van toegelaten en niet toegelaten reclame!Reclame- en publiciteitscampagnes beroeren de geesten: ze hebben precies tot doel om op te vallen en de aandacht van de consument op het product of de dienst te trekken. Maar adverteerders gaan soms te ver en niet alles kan zomaar door de beugel. De JEP - Jury Ethische Praktijken Reclame - poogt in de mate van het mogelijke te waken over de reclameboodschappen, dit na klacht of ambtshalve.Het boek bundelt thans voor het eerst de inmiddels uitgebreide 'rechtspraak' van de JEP en probeert deze te categoriseren op een manier die voor zowel de adverteerder, de reclamesector als de consument begrijpelijk is. Tegelijk probeert het uit de ongeveer 150 aangehaalde en besproken beslissingen van de JEP te distilleren hoe de JEP precies de 'relevante wetgeving' - zijnde de huidige wetgeving en de zelfdisciplinaire codes - interpreteert. Naast een uitgebreide casuïstiek, behandelt dit boek de meest actuele en relevante wetgeving in het kader van de belangrijke wijzigingen die in oktober 2010 in het JEP-reglement werden doorgevoerd.Bron : http://www.storypublishers.be
Recht --- Reclame --- Reclame. --- Ethiek. --- ethiek --- Advertising. Public relations --- Economic law --- media-ethiek --- General ethics --- handelsrecht --- reclame --- Belgium --- Advertising laws --- Commercial law --- 351.82*7 <493> --- 351.82*7 <493> Consumentenrecht--België --- Consumentenrecht--België --- Reclamereglementeringen --- Rechtspraak --- Wetgeving --- Reclamecampagnes --- Reclame-ethiek --- Reclamereglementering --- Reclamecampagne
Choose an application
Applied marketing --- marketing research --- marketingonderzoek --- kwantitatieve methoden --- consumentengedrag --- reclame --- Consommateurs --- Marketing --- Attitude (psychologie) --- Marktonderzoek.
Listing 1 - 10 of 148 | << page >> |
Sort by
|